Servis
Typy opráv:
Záručná oprava:
Na načúvacie prístroje poskytujeme záruku 24 mesiacov od dátumu predaja načúvacieho prístroja koncovému užívateľovi. Dátum predaja načúvacieho prístroja je lekárom zaznamenaná do záručného listu, ktorý je súčasťou užívateľskej príručky načúvacích prístrojov.
Záruka je neplatná pri chemickom, mechanickom, či tepelnom poškodení načúvacieho prístroja užívateľom, dalej pri zatečení ušným mazom či inou tekutinou. Záruka sa vzťahuje na všetky poruchy nezavinené užívateľom načúvacích prístrojov.
Pozáručná oprava:
Načúvací prístroj po záruke je opravené podľa stanoveného postupu servisného miesta. Doporučujeme nás predom kontaktovať prostredníctvom telefónu alebo e-mailu a dohodnúť si konkrétny termín stretnutia, aby sme zaistili rychle prijatie vášho načúvacieho prístroja k oprave bez zbytočného čakania.
Doporučujeme základnú údržbu načúvacích prístrojov:
- Načúvacie prístroje denne vysušujte
- Filtre a hák meňte každé 2-3 mesiace
- Pravidelne kontrolujte hadičku, v prípade stvrdnutia/prasknutia požiadejte o jej výmenu
- Používajte iba batérie určené do načúvacích prístrojov (zinkovo-vzduchové)
Viac informácií o údržbe nájdete v rubrike Údržba načúvacích prístrojov alebo Zvyčajné otázky.
Servisné miesta
Centrálny servis
Centrálny servis (kompletná oprava všetkých typov načúvacích prístrojov):
Akustik plus s. r. o., Krížna 5, 811 07 Bratislava
tel.: 02/55 42 42 72
e-mail: servis.phonak@akustik.sk
Prevádzková doba centrálneho servisu:
Dopoludnie | Popoludnie | |
Pondelok | 9:00 - 12:00 | 12:30 - 16:00 |
Utorok | 9:00 - 12:00 | 12:30 - 16:00 |
Streda | 9:00 - 12:00 | 12:30 - 16:00 |
Štvrtok | 9:00 - 12:00 | 12:30 - 16:00 |
Piatok | 9:00 - 12:00 | 12:30 - 15:00 |
Ako správne zaslať načúvací prístroj do servisu
V niekoľko bodoch tu zhrnieme, ako správne zaslať načúvací prístroj do opravy pomocou pošty či iného dopravcu.
- Uistite sa, že vlastníte načúvací prístroj značky Phonak. Informácie zistíte z užívateľskej príručky alebo z dokladu od lekára.
- Stiahnite si sprievodku k servisu a riadne ju vyplňte (odkaz nižšie Sprievodka k stiahnutiu).
- Alternatívou k bodu 2 je spísanie sprievodného dopisu, ktorý bude obsahovať Vaše meno, adresu, telefónne číslo, emailovú adresu a popis závady. Kontakty sú dôležité pre infomovanie klienta o cene opravy a k následnému spätnému zaslaniu opravy načúvacieho prístroja.
- Pripravte si načúvací prístroj, záručný list, riadne vyplnenú sprievodku k servisu alebo sprievodný list, pevnú krabičku a výplňový materiál na vystlanie krabičky.
- Všetko riadne zabalte a pošlete akoukoľvek prepravnou spoločnosťou. Doporučujeme balík poistiť do výšky približnej ceny načúvacieho prístroja.
- Zašlite na adresu centrálneho servisu alebo pobočky Akustik plus s. r. o.