CZ SK

Servis

Servis sluchadel Phonak

Typy opráv:

Záručná oprava:

Na načúvacie prístroje poskytujeme záruku  24 mesiacov od dátumu predaja načúvacieho prístroja koncovému užívateľovi. Dátum predaja načúvacieho prístroja je lekárom zaznamenaná do záručného listu, ktorý je súčasťou užívateľskej príručky načúvacích prístrojov.

Záruka je neplatná pri chemickom, mechanickom, či tepelnom poškodení načúvacieho prístroja užívateľom, dalej pri zatečení ušným mazom či inou tekutinou. Záruka sa vzťahuje na všetky poruchy nezavinené užívateľom načúvacích prístrojov.

Pozáručná oprava:

Načúvací prístroj po záruke je opravené podľa stanoveného postupu servisného miesta. Doporučujeme nás predom kontaktovať prostredníctvom telefónu alebo e-mailu a dohodnúť si konkrétny termín stretnutia, aby sme zaistili rychle prijatie vášho načúvacieho prístroja k oprave bez zbytočného čakania. 

Doporučujeme základnú údržbu načúvacích prístrojov:

  1. Načúvacie prístroje denne vysušujte
  2. Filtre a hák meňte každé 2-3 mesiace
  3. Pravidelne kontrolujte hadičku, v prípade stvrdnutia/prasknutia požiadejte o jej výmenu
  4. Používajte iba batérie určené do načúvacích prístrojov (zinkovo-vzduchové)

Viac informácií o údržbe nájdete v rubrike Údržba načúvacích prístrojov alebo Časté otázky.

Servisné miesta

Centrálny servis
  Pobočka Bratislava  
 
Servisné práce na ostatných pobočkách
Na následujúcej pobočke sa prevádzajú čistenie, výmena náhradných spotrebných dielov a meranie elektroakustických parametrov všetkých typov načúvacích prístrojov:
  Pobočka Košice  
 U následujúcej poboček sa prevádzajú výmeny náhradných spotrebných dielov iba po telefonickom objednaní:
  Pobočka Trnava  

Centrálny servis

Centrálny servis (kompletná oprava všetkých typov načúvacích prístrojov):

Části sluchada

Akustik plus  s.r.o., Krížna 5, 811 07 Bratislava

tel.: 02/55 42 42 72

email: servis.phonak@akustik.sk

 

Prevádzková doba  centrálneho servisu:

  Prevádzková doba
Pondelok 7:00 - 15:00
Utorok 7:00 - 15:00
Streda 7:00 - 17:00
Štvrtok 7:00 - 15:00
Piatok 7:00 - 13:00

    

 

 

 

 

 

Jak správne zaslať načúvací prístroj do servisu

V niekoľko bodoch tu zhrnieme, ako správne zaslať načúvací prístroj do opravy pomocou pošty či iného dopravcu.

  1. Uistite sa, že vlastníte načúvací prístroj značky Phonak. Informácie zistíte z užívateľskej príručky alebo z dokladu od lekára. 
  2. Stiahnite si sprievodku k servisu a riadne ju vyplňte ( odkaz nižšie Sprievodka k stiahnutiu).
  3. Alternativou k bodu 2 je spísanie sprievodného dopisu, ktorý bude obsahovať Vaše meno, adresu, telefónne číslo, emailovú adresu a popis závady. Kontakty sú dôležité pre infomovanie klienta o cene opravy a k následnému spätnému zaslaniu opravy načúvacieho prístroju.
  4. Pripravte si načúvací prsítroj, záručný list, riadne vyplnenú sprievodku k servisu alebo sprievodný list, pevnú krabičku a výplňový materiál na vystlanie krabičky.
  5. Všetko riadne zabalte a pošlete ju s akoukoľvek prepravnou spoločnosťou. Doporučujeme balík poistiť vo výšky približne ceny načúvacieho prístroja. 
  6. Zašlite na adresu centrálneho servisu alebo pobočky Akustik plus s.r.o.

SPRIEVODKA NA STIAHNUTIE TU

 

 

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info