CZ SK

Servis

Servis sluchadel Phonak

Typy opráv:

Záručná oprava:

Na načúvacie prístroje poskytujeme záruku  24 mesiacov od dátumu predaja načúvacieho prístroja koncovému užívateľovi. Dátum predaja načúvacieho prístroja je lekárom zaznamenaná do záručného listu, ktorý je súčasťou užívateľskej príručky načúvacích prístrojov.

Záruka je neplatná pri chemickom, mechanickom, či tepelnom poškodení načúvacieho prístroja užívateľom, dalej pri zatečení ušným mazom či inou tekutinou. Záruka sa vzťahuje na všetky poruchy nezavinené užívateľom načúvacích prístrojov.

Pozáručná oprava:

Načúvací prístroj po záruke je opravené podľa stanoveného postupu servisného miesta. Doporučujeme nás predom kontaktovať prostredníctvom telefónu alebo e-mailu a dohodnúť si konkrétny termín stretnutia, aby sme zaistili rychle prijatie vášho načúvacieho prístroja k oprave bez zbytočného čakania. 

Doporučujeme základnú údržbu načúvacích prístrojov:

  1. Načúvacie prístroje denne vysušujte
  2. Filtre a hák meňte každé 2-3 mesiace
  3. Pravidelne kontrolujte hadičku, v prípade stvrdnutia/prasknutia požiadejte o jej výmenu
  4. Používajte iba batérie určené do načúvacích prístrojov (zinkovo-vzduchové)

Viac informácií o údržbe nájdete v rubrike Údržba načúvacích prístrojov alebo Časté otázky.

Servisné miesta

Centrálny servis
  Centrálny servis načúvacích prístrojov Phonak Bratislava  
 
Servisné práce na ostatných pobočkách
Čistenie, výmena náhradných spotrebných dielov a meranie elektroakustických parametrov všetkých typov načúvacích prístrojov:
  Servis načúvacích prístrojov Phonak Košice  
 Výmena náhradných spotrebných dielov iba po telefonickom objednaní:
  Servis načúvacích prístrojov Phonak Trnava  

Centrálny servis

Centrálny servis (kompletná oprava všetkých typov načúvacích prístrojov):

Části sluchada

Akustik plus s. r. o., Krížna 5, 811 07 Bratislava

tel.: 02/55 42 42 72

email: servis.phonak@akustik.sk

 

Prevádzková doba centrálneho servisu:

  Dopoludnie Popoludnie
Pondelok 7:00 - 12:00 12:30 - 15:00
Utorok 7:00 - 12:00 12:30 - 15:00
Streda 7:00 - 12:00 12:30 - 17:00
Štvrtok 7:00 - 12:00 12:30  - 15:00
Piatok 7:00 - 13:00  

    

 

 

 

 

Ako správne zaslať načúvací prístroj do servisu

V niekoľko bodoch tu zhrnieme, ako správne zaslať načúvací prístroj do opravy pomocou pošty či iného dopravcu.

  1. Uistite sa, že vlastníte načúvací prístroj značky Phonak. Informácie zistíte z užívateľskej príručky alebo z dokladu od lekára. 
  2. Stiahnite si sprievodku k servisu a riadne ju vyplňte (odkaz nižšie Sprievodka k stiahnutiu).
  3. Alternatívou k bodu 2 je spísanie sprievodného dopisu, ktorý bude obsahovať Vaše meno, adresu, telefónne číslo, emailovú adresu a popis závady. Kontakty sú dôležité pre infomovanie klienta o cene opravy a k následnému spätnému zaslaniu opravy načúvacieho prístroja.
  4. Pripravte si načúvací prístroj, záručný list, riadne vyplnenú sprievodku k servisu alebo sprievodný list, pevnú krabičku a výplňový materiál na vystlanie krabičky.
  5. Všetko riadne zabalte a pošlete akoukoľvek prepravnou spoločnosťou. Doporučujeme balík poistiť do výšky približnej ceny načúvacieho prístroja. 
  6. Zašlite na adresu centrálneho servisu alebo pobočky Akustik plus s. r. o.

SPRIEVODKA NA STIAHNUTIE TU

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.
Používanie analytických nástrojov nám umožňuje lepšie porozumieť potrebám našich návštevníkov a tomu, ako používajú našu stránku. Môžeme použiť nástroje prvej alebo tretej strany na sledovanie alebo zaznamenávanie vášho prehliadania našej webovej stránky, na analýzu nástrojov alebo komponentov, s ktorými ste interagovali alebo ste ich používali, zaznamenávanie udalostí konverzií a podobne.
Môžeme používať súbory cookie a nástroje tretích strán na zlepšenie ponuky produktov a/alebo služieb našej alebo našich partnerov, jej relevantnosti pre vás na základe produktov alebo stránok, ktoré ste navštívili na tejto webovej stránke alebo na iných webových stránkach.

Prihlásenie