Servis

Všetko na údržbu a opravu načúvacích prístrojů

Ako na opravu načúvacích prístrojov

Keď prestanú fungovať načúvacie prístroje, je to nepríjemné. Ale aj to sa môže niekedy udiať.

My sme tu však pre vás aj v týchto prípadoch.

Poskytujeme dva typy opráv

Záručná oprava

Na načúvacie prístroje poskytujeme záruku 24 mesiacov od dátumu predaja načúvacieho prístroja koncovému užívateľovi. Ten je výdajňou audio-protetických zdravotníckych pomôcok zaznamenaný do záručného listu, ktorý je súčasťou užívateľskej príručky načúvacích prístrojov.

Záruka je neplatná pri chemickom, mechanickom, či tepelnom poškodení načúvacieho prístroja užívateľom, ďalej pri zatečení ušným mazom či inou tekutinou. Záruka sa vzťahuje na všetky poruchy nezavinené užívateľom načúvacích prístrojov.

Na pozáručnú výmenu elektroniky sa vzťahuje záruka v lehote 6 mesiacov.

 

Pozáručná oprava

Načúvacie prístroje po záruke sa opravujú podľa stanoveného postupu servisného miesta.

Dodanie načúvacích prístrojov na servis

Svoje načúvacie prístroje nám môžete doručiť na servis dvoma spôsobmi:

  • Osobne na servisných miestach
  • Poštou alebo iným prepravcom

Návštěva servisného miesta

Pre používateľa načúvacích prístrojov je pohodlnejšie navštíviť servisné miesto osobne. Často sa stáva, že načúvací prístroj nepotrebuje servis, ale len úpravu nastavení. A to môžeme urobiť priamo na mieste.

Pred návštevou ktorejkoľvek pobočky sa prosím telefonicky obejdnajte.

Vo všetkých našich pobočkách sa nachádzajú servisné miesta. Ich kontaktné údaje a otváracie hodiny nájdete kliknutím na mesto, v ktorej sa vami preferovaná pobočka nachádza.

BRATISLAVA

Akustik plus s. r. o.

Výdajňa audio-protetických zdravotníckych pomôcok značky Phonak

Adresa:

Krížna 5, 811 07 Bratislava

Ako sa k nám dostanete:

  • príchod z Hlavnej stanice električkou č. 2, zastávka "Blumentál"
  • z mesta Ružinov električkou č. 4 alebo č. 9

Telefón: +421 255 424 272, mobil: +421 910 922 404

E-mail: vydajna.bratislava@akustik.sk

Na pobočke je možné za služby a tovar platiť bezhotovostne.

Pred Vašou osobnou návštevou pobočky je nutné sa vopred objednať.

Otváracia doba
DopoludnieOdpoludnie
Pondelok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Utorok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Streda9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Štvrtok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Piatok9:00 - 12:00 hod12:30 - 15:00 hod

Navštívili sme pobočku Akustik Plus v Bratislave. Ďakujeme za ľudský a profesionálny prístup audioprotetického poradca. Trpezlivo dnes vysvetľoval mojej starej mame všetko ohľadne prechodu na nový načúvací prístroj, ohľadne starostlivosti a údržby. Celkovo aj dámy na recepcii, či už osobne alebo telefonicky, boli veľmi milé a nápomocné 🙂

Ivana C. (Zdroj: recenzie v službe Google)

TRNAVA

Akustik plus s. r. o.

Prevádzka pre predaj a servis zariadení značky Phonak

Adresa:

Tamaškovičova 2742/17, 917 01 Trnava (1. poschodie)

Telefón: +421 904 269 730

E-mail: helpdesk.phonak@akustik.sk

Na pobočke je možné za služby a tovar platiť bezhotovostne.

Pred Vašou osobnou návštevou pobočky je nutné sa vopred objednať.

Otváracia doba
DopoludnieOdpoludnie
Pondelok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Utorok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Streda9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Štvrtok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Piatok9:00 - 12:00 hod12:30 - 15:00 hod

ŽILINA

Artsonic s. r. o.

Servisné a poradenské centrum značky Phonak

Adresa:

Zdravotnícke stredisko MediHouse
Vojtecha Spanyola 63, 010 01 Žilina

Telefón+421 903 623 856

E-mail: recepcia.zilina@artsonic.sk

Na pobočke je možné za služby a tovar platiť bezhotovostne.

Pred Vašou osobnou návštevou pobočky je nutné sa vopred objednať.

Otváracia doba
DopoludnieOdpoludnie
Pondelok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Utorok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Streda9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Štvrtok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Piatok9:00 - 12:00 hod12:30 - 15:00 hod

BANSKÁ BYSTRICA

Akustik plus s. r. o.

Výdajňa audio-protetických zdravotníckych pomôcok značky Phonak

Adresa:

Sládkovičova 7, 974 05 Banská Bystrica

Telefón+421 486 195 140, mobil: +421 903 583 316 

E-mail: vydajna.banska@akustik.sk

Na pobočke je možné za služby a tovar platiť bezhotovostne.

Pred Vašou osobnou návštevou pobočky je nutné sa vopred objednať!

Otváracia doba
DopoludnieOdpoludnie
Pondelok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Utorok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Streda9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Štvrtok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Piatok9:00 - 12:00 hod12:30 - 15:00 hod

Musím pochváliť super prístup v pobočke v Banskej Bystrici. Zamestnanci v nej sú milí, ochotní, trpezliví. Poradia, nechajú vyskúšať načúvacie prístroje, poučia... Chodievame už len sem.

Ivana C. (Zdroj: recenzie v službe Google)

KOŠICE

Akustik plus s. r. o.

Výdajňa audio-protetických zdravotníckych pomôcok značky Phonak

Nová adresa:

Krivá 21, 040 01 Košice (prízemie, dvere č. 133)

Telefón+421 557 287 802+421 910 429 968

E-mail: vydajna.kosice@akustik.sk

Na pobočke je možné za služby a tovar platiť bezhotovostne.

Pred Vašou osobnou návštevou pobočky je nutné sa vopred objednať.

Otváracia doba
DopoludnieOdpoludnie
Pondelok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Utorok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Streda9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Štvrtok9:00 - 12:00 hod12:30 - 16:00 hod
Piatok9:00 - 12:00 hod12:30 - 15:00 hod

Ďakujem skvelému tímu v Košiciach. Veľmi mi pomohli, perfektný servis. Odporúčam každému.

Ivana C. (Zdroj: recenzie v službe Google)


Zaslanie načúvacích  prístrojov na servis

Svoje načúvacie prístroje pošlite ideálne na pobočku, kde ste ich zakúpili. Adresu pobočky nájdete kliknutím na mesto pobočky vyššie.

Predtým si prečítajte pokyny, ako poslať načúvací prístroj do servisu.

Ako správne zaslať načúvacie prístroje na servis

Svoje načúvacie prístroje pošlite ideálne na pobočku, kde ste ich zakúpili. Adresu pobočky nájdete kliknutím na mesto pobočky vyššie.

  1. Uistite sa, že vlastníte načúvací prístroj značky Phonak. Informácie zistíte z užívateľskej príručky alebo z dokladu o kúpe.
  2. Vyplňte sprievodku k servisu (nižšie nájdete popis, ako to urobiť).
  3. Alternatívou k bodu 2 je spísanie vlastného sprievodného dopisu, ktorý bude obsahovať vaše meno, adresu, telefónne číslo, e-mailovú adresu a popis závady. Kontakty sú dôležité pre informovanie klienta o cene opravy a k následnému spätnému zaslaniu opravy načúvacieho prístroja.
  4. Pripravte si načúvacie prístroje, záručný list, riadne vyplnenú sprievodku k servisu alebo sprievodný list, pevnú krabičku a výplňový materiál na vystlanie krabičky.
  5. Všetko riadne zabaľte. To znamená v pevnej krabici s načúvacími prístrojmi vo výplňovom materiáli (bublinková fólia, noviny), aby nenarážali do seba alebo do bokov krabice.
  6. Zašlite akoukoľvek prepravnou spoločnosťou na adresu vami vybranej pobočky Akustik plus s. r. o. Doporučujeme balík poistiť do výšky približnej ceny načúvacích prístrojov.

 

Ako na sprievodku k servisu

Máte dve možnosti:

  1. Stiahnite si ju TU a vytlačte. Potom ju vyplňte ručne a vložte do krabice s načúvacími prístrojmi, ktoré posielate na servis.
  2. Alebo vyplňte sprievodku online. Na fyzický sprievodný list zasielaný spolu s načúvacími prístrojmi určenými na servis potom potrebujeme len vaše meno a telefónne číslo. Kópiu online sprievodky zašleme po vyplnení na váš e-mail (skontrolujte si tiež priečinky s propagačnými akciami alebo spamom).

Nefungujú vaše načúvacie prístroje správne a chcete sa najprv poradiť s naším audioprotetickým technikom, než ich pošlete do servisu? Najskôr vyplňte servisný dotazník.